جمعہ، 17 اپریل، 2015

توبہ - یہ اسلام کے مبلغ

فیس بک پر مجھے ایک صاحب فرما رہے ہیں کہ ''میرے امام تو بہت عالی مقام ہیں آپ ان کے مقلد کیوں نہیں ہوجاتے''
میں نے لکھا "میں آپ کو کسی نظریے کا قائل ہونے کا نہیں کہہ رہا۔ یہ آپ کا ذاتی معاملہ ہے۔ میرا ذاتی معاملہ کیا ہے وہ مجھ پہ چھوڑ دیں"

جناب کا جواب:۔۔۔۔۔۔۔ اسلام میں نظریاتی طبقوں کی کوئی گنجائش نہیں۔ بلکہ یہ مکمل دین ہے اس کو اس کی اصل روح اور حالت میں اختیار کرنا دین اسلام سے جڑنے کا نام ہے۔ بصورت دیگر آپ بہتر جانتے ہیں۔

Abdul Razzaq Qadri     میں
ہاں! آپ نے اسلام ٹھیکے پر لے رکھا ہے ناں

دوسرے صاحب!
آپ تو ناراض ہوگئے بھائی۔ اسلام میں غصہ کو حرام قرار دیا گیا ہے۔

Abdul Razzaq Qadri
آپ کا کون سا اسلام ہے؟

دوسرے صاحب!
جو اللہ کے رسول نے سکھایا۔ اسے اصل حالت میں بغیر کسی تردد کے قبول کرلیا اور اسی میں بہت خوش ہوں۔


Abdul Razzaq Qadri
کس رسول کو مانتے ہیں آپ؟


دوسرے صاحب!
اللہ تعالی کے ارسال کردہ تمام انبیاء پر ایمان رکھتا ہوں کہ اس کے بغیر میرا دین ہی نامکمل ہے۔


Abdul Razzaq Qadri
مجھے سمجھ نہیں آئی آپ کس کس نبی کی بات کر رہے ہیں؟ پہلے آپ رسول کہہ رہے تھے۔ اب انبیاء۔


دوسرے صاحب!
مجھ پر لازم ہے کہ میں تمام انبیاء پر ایمان لاوں اور بے شک ان انبیاء میں چند ایک رسول بھی کہلاتے ہیں۔


Abdul Razzaq Qadri
ٹھیک ہے۔


دوسرے صاحب!
شکریہ۔


اب مجھے اس مبلغِ اسلام کے فرمودات میں سے کچھ پلے نہیں پڑا کہ کس امام، نبی اور رسول کی بات کر رہے تھے۔ کیونکہ میں انہیں جانتا نہیں کہ یہ صاحب کون تھے


مزید تفصیل جاننے کے لئے مندرجہ ذیل لنک

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں