بدھ، 27 مئی، 2015

اس طرح تو آپ سب سے بڑے چور ہیں

میں (عبدالرزاق): صاحب! غیرت مند بنئے۔ میری تحریر کو اپنی ترتیب و پیشکش قرار دے دیا 

Abdul Razzaq​
Hey Dr, I think this content is my intellectual property, and it can't be used without my permission. Could you please message me back about this or take it down?

Abdul Razzaq​
Hey Dr, I think this content is my intellectual property, and it can't be used without my permission. Could you please message me back about this or take it down?


Dr 
وعلیکم سلام محترم بھت شکریہ آپ نے یاد کروایا میرا مقصد پیغام آگے پہنچانا ھے آپ میرے بلوگ سے میرا سب مواد لے کر اپنے نام سے پہنچائیے فقیر کو کوئ اعتراض نہیں ھوگا صرف مواد میں تبدیلی نہ ھو ماشاء اللہ بھت اچھا کام فراما رھے ھیں آپ بھی سنیت کا فقیر کا رابہ نمبر یہ ھے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اور بلاگ یہ ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

آپ کو مکمّل اجازت ھے میرا مقصد اپنی ذات نہیں صرف پیغام آگے پہنچانا ھے اللہ پاک آپ کو سلامت رکھے آمین فقیر لاھور میں ھی خطیب ھے آپ جب حکم فرمائیں داتا حضور حاضری کے وقت ملاقات ھو جائ گی ان شاء اللہ


Abdul Razzaq
اول تو یہ کہ شاید آپ نے بلاگ پر بھی مواد چوری کرکے لگایا ہو۔ اور دوسرا یہ کہ میں کیوں کسی کی تحریر کو اپنے نام سے شائع کروں۔ میں تو لعنت بھیجتا ہوں ایسے کردار پر۔ بھئی! کیا آپ کے نزدیک 'سنیت' اسی چیز کا نام ہے کہ جہاں کوئی چیز اچھی لگے اسے چوری کرکے آگے اپنی جائیداد بتاتے پھرو۔ میں کسی سنیت یا اسلام کا ٹھیکے دار نہیں ہوں۔ اگر ہمارا مذہبی طبقہ اس طرح کی گھٹیا حرکتیں کرنے سے باز آجائے تو معاشرے میں کافی بہتری آجائے۔ سیدھی سی بات ہے کہ میری تحریر کو آپ نے شائع کر ہی لیا ہے تو کم از کم اتنی شرم کر لیں کہ وہاں نام ہی میرا لکھ دیں، ورنہ چلو بھر پانی میں ڈوب مریں۔ میں تو کسی شخص کے ساتھ اپنی ذات کے لئے اتنی بحث بھی کرتا جتنا سر آپ کے ساتھ مجھے مارنا پڑا۔ چہ جائے کہ میں وقت نکال کر آپ کو کال کروں اور داتا دربار پر ملاقات کرتا پھروں۔ مجھے یہ سمجھ نہیں آتا کہ آپ کی عقل اتنی موٹی کیوں ہے۔ سمپلی Edit کرکے وہاں اصل تخلیق کار کا نام لکھتے ہوئےآپ کو موت کیوں پڑ رہی ہے۔


Dr 
please correct ur character nd then say something to any one .... u have taken this data from different books ..... have u written name of those books r authors ....



Abdul Razzaq
میں نے اوپر سب حوالے ساتھ ساتھ لکھے ہیں۔ آپ نے کاپی پیسٹ کرلیا لیکن پڑھا نہیں کہ کیا کیا حوالے ہیں۔ یعنی آپ خود کو چور مانتے ہوئے شرما رہے ہیں۔



Dr
۔"محترم عبد الرّزاق صاحب اس طرح بیہودہ گفتگو آپ سے متوقع نہیں تھی اس طرح تو سب سے بڑے چور ھیں کیا یہ سب آپ نے مختلف جگہ سے چوری نہیں کی جو حوالے آپ دے سکتے ھیں کوئ دوسرا مطالعہ نہیں کر سکتا بتر ھو گا تھذیب کے دائرے میں بات کریں آپ جیسے بچے میرے شاگرد ھیں
آپ کو کون سی موت پڑی کہ اتنا دعوائے علم اور اتنا گھٹیا گفتگو آپ جیسے نیچ ذھن کے لوگوں سے مل کر میں کیا کرونگا
شائید اس فقیر کا مطالعہ ھے اتنا آپ کی عمر نہیں ھے اور جتنا فقیر پڑھا چکا ھے درس نظامی اتنے سال آپ کی عمر ھی نہیں اور دعوائے علم اور انداز گفتگو اتنا جاھلانہ آپ کے انداز گفتگو کو پڑھ کر مجھے شرم آرھی ھے
میرا مقصد ملاقات یہ تھا کہ آپ کو آگاھی ھو کہ فویر کون ھے بس اس کے سوا مجھے کوئ شوق نہیں آپ جیسے ھزاروں میرے پیچھے پھرتے ھیں
شرم تو آپ میں نہیں ھے کہ بڑوں سے بات کیسے کرتے ھیں
شائید جتنا آپ مطالعہ کرتے ھوں فقیر کی مطالعہ و تحقیق کی عمر آپ کی کل عمر سے زیادہ ھو
اگر آپ میں ذرا بھی علمی سوچ ھے تو اپنے گھٹیا الفاظ کو پڑھیئے اور شرماتے رھیئے
آپ کی اوقات کتنی ھے ٹیویشن پڑھا کر قرآن کے نام پہ کھاتے ھو اور مجھ سے ملاقات کا وقت نہیں واہ آپ جیسے آوارہ گرد ذھنوں کےلیئے فقیر کی جوتیوں میں بھی جگہ نہیں ھے کجا ملاقات پڑھتے جائیے شرماتے جیائے اور اپنی اوقات میں رھیئے
چلینج آپ کو اس موضوع پر فقیر سے مناظرہ کر لو مطالعہ و تحقیق کا پتہ چل جائے گا کوئ بک ساتھ نہیں ھوگی زبانی اور فی البدیح اس موضوع پر مناظرہ ھوگا کس کے دلائل کتنا وزنی ھونگی ھر ایک کی اوقات سامنے آ جائے گی

5/24, 9:36pm

کیا آپ مطالعہ کر اور لکھ سکتے ھیں اور کوئ دوسرا مطالعہ و تحقیق نہیں کر سکتا جن وسائل تک آپ کی رسائ ھے کسی دوسرے کی نہیں ھو سکتی ویکی پیڈیا آپ کی جاگیر نہیں ھے وھاں تک ھر ایک کی رسائ ھے اور ذخیرہ کتب بھی آپ کی جاگیر نہیں ھے فقیر کی لائیبریری میں 5 ھزار کے قریب کتب موجود ھے ھیں بھت دکھ ھوا آپ جیسا علم کا دعوے دار اتنا گھٹیا گفتگو کر رھا ھے

5/24, 9:37pm

اب اگر بات کریں تو اپنی کوٹ ادو کی گھٹیا سوچ کو وھیں رکھ کر کیجیئے گا

5/24, 9:46pm

اور ھاں یاد رکھیئے گا اس فقیر کے پاس آپ جیسے گھٹیا اور چھوٹی سوچ کے لوگوں سے ملنے کا نہ وقت ھے اور نہ ھی شوق امید ھے آپ کو اپنی گفتگو کا مناسب جواب مل گیا ھو گا کاش آپ گھٹیا انداز گفتگو شروع نہ کرتے

5/24, 9:49pm

اھلسنّت و جماعت بریلوی کون ھیں اس موضوع پر فقیر کے پاس اتنا مواد ھے کہ جہاں تک آپ کی سوچ بھی نہیں پہنچ سکتی اور فقیر نے اس چپر بھت کچھ لکھا گوگل پر موجود ھے فقیر مختلف ناموں سے لکھتا ھے آپ کو کیا معلوم مسلک کا درد کیا ھوتا ھے آپ مسلک کے ٹھیکیدار نہیں ھیں آپ تو پیٹ کے ٹھیکیدار ھیں ھیں آپ نے سچ کہا واہ یہ تھی آپ کی سوچ کہ آپ کو سنیت کا کوئ درد ھی نہیں"۔



نوٹ: یہ باتیں لکھنے والے "ڈاکٹر"نے میری ایک تحریر اپنے نام سے فیس بک پر شائع کی تھی، میرے اصرار کرنے پر کہ وہاں میرانام لکھا جائے، جناب نے مذکورہ بالا کلمات ارشاد فرمائے ہیں۔
عبدالرزاق

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں