جمعہ، 28 دسمبر، 2012

محمد دانش کو سالگرہ مبارک

محمد دانش میرے ان دوستوں میں سے ہیں جن سے انٹرنیٹ کی دنیا پر رابطہ ہوا۔ وہ ایک تعلیم یافتہ نوجوان ہیں۔ اسلام اور 
پاکستان سے محبت ان کا خاصہ ہے۔
محمد دانش کو ڈھیروں خوشیاں نصیب ہوں اور سال گرہ مبارک ہو۔ زندگی کے نئے سال کو اللہ عز وجل آپ کے لیے بابرکت بنائے۔ آمین
ان سے موبائل فون پر اکثر خط و کتابت رہتی ہے۔ وہ ملکی وغیر ملکی سیاسی خبروں پر مکمل نظر رکھ کر تجزیہ کرنے کی صلاحیت رکھتے ہیں
آج مجھے گوگل پلس پر ان کی سالگرہ کا پتہ چلا۔ مارے خوشی کے جناب کو مبارک دینے کے لیے یہ مراسلہ لکھ رہا ہوں
مختلف طرح کی تصاویر ان کی معصومیت اور ایک کھرے انسان کے چہرے کو سامنے لاتی ہیں
ان سے ایک بار ملاقات ہوئی تھی وہ میرے پاس داتا علی ہجویری رحمۃ اللہ علیہ کے دربار تشریف لاائے تھے
چائے کا ایک دور بھی چلا تھا
اس دن کی روئیداد اپنی ایک ڈائری میں میں نے لکھی تھی
مجھے خبر ہی نہ ہوئی کہ جب سے محمد دانش سے فیس بک پر ان کا رابطہ نمبر لیا تب سے ہم بتدریج گہری دوستی کے رشتے میں بندھے جا رہے تھے۔ آج وہ وقت ہے کہ دن بھر خبروں پر تبصرے اور تبادلہ خیالات جاری رہتا ہے۔ صبح جاگنے سے سونے ایک دوسرے کو پیغامات بھیجتے رہتے ہیں۔
پچھلے دنوں عالم مغرب کی جانب سے ایک گستاخانہ فلم کے بعد میری منتشر ذہنی حالت کو سنبھالنے کے لیے دانش نے بہت سہارا دیا۔

محمد دانش کے دو عدد بلاگ بھی ہیں۔ ابھی تک اردو انہیں ٹائپ کرنا نہیں آتی۔ 
ایک بلاگ سپاٹ پر ہے
دوسرا ورڈ پریس پر ہے
وکی پیڈیا پر بھی بطور صارف ان کا صفحہ موجود ہے


ابھی بقید حیات ہیں۔ اللہ ان کے علم و عمل میں برکتیں عطا فرمائے آمین